Obserwatorzy

Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci z siedzibą w Rzeszowie - pomóż nam pomagać chorym Dzieciom

Żyj Uważnie-Ważne Jak Żyjesz !!!

12.04.2012

Marta

Wiadomośc z facebooka:
https://www.facebook.com/#!/events/283810928359703/?notif_t=plan_user_invited




"To trudne pisać o sprawach, które chciałoby się zachować tylko dla siebie. Mi cały czas trudno uznać siebie za osobę chorą, jeszcze trudniej za potrzebującą pomocy. Chorowanie jest wielowymiarowe. Wpatruję się w zdjęcia MRI mojego mózgu i nie mogę uwierzyć. Od listopad...a wiem, że mam guza mózgu. Muszę to sobie powtarzać. Mój guz jest spory co powoduje, że jest to dla mnie ostatni moment na skorzystanie z nieinwazyjnego leczenia pod nazwą chirurgii stereotaktycznej. Jest to forma radioterapii. Dawka promieniowana wypuszczana z różnych kierunków koncentruje się w miejscu guza. Celem jest zniszczenie komórek nowotworowych z jednoczesnym dążeniem do oszczędzenia w jak największym stopniu komórek zdrowych. Ta forma terapii pod nazwą gammaknife jest dostępna od kilkunastu miesięcy w Polsce, w klinice Allenort. W zeszłym roku zabieg był refundowany przez NFZ. W tym roku do tej pory, chociaż jest już kwiecień, nie zapadły żadne decyzje. Koszt leczenia bez refundacji to 30 000 zł. Postanowiłam spróbować zebrać tę kwotę, gdyż przestałam wierzyć, że dopełnienie procedur przez NFZ jest możliwe.

Chociaż choroba zdemolowała moje życie zawodowe i rodzinne, to dostarczyła również wielu wzruszających chwil. Mam tu na myśli zwykłą ludzką życzliwość i chęć pomocy, jakiej doświadczyłam od wielu osób. Dla wszystkich tych, którzy nie pozostają obojętni, mam dwa pomysły. Pierwszy to wpłaty na moje konto utworzone specjalnie do gromadzenia środków na leczenie i zabieg gammaknife:
Marta Radzka Bank ING 60 1050 1025 1000 0090 7694 2110

Drugi, to przekazanie 1% swojego podatku w ramach rozliczeń rocznych. W tym celu należy wypełniając zeznanie PIT w rubryce WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO (OPP)
• Wpisać numer KRS: 0000270809
• Obliczyć kwotę 1%

W rubryce INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE (bardzo ważne!)
• Wpisać: Radzka 1483


Za każdą formę pomocy bardzo serdecznie dziękuję.

Marta Radzka."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz