Obserwatorzy

Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci z siedzibą w Rzeszowie - pomóż nam pomagać chorym Dzieciom

Żyj Uważnie-Ważne Jak Żyjesz !!!

28.05.2012

PILNIE POTRZEBNA POMOC DLA NATALKI..

Pochodzi z :    http://naszechoruszki.npx.pl/news.php?readmore=116


Image and video hosting by TinyPic
Ma niespełna cztery lata. Wspólnie z bratem i mamą mieszka w Żarowie. Niedawno u Natalki wykryto białaczkę. Poniżej publikujemy apel dziewczynki z prośbą o pomoc.

http://www.swidniczka.com/news,single,init,article,10560Nazywam się Natalia Fedak, mam 4 lata.
Mieszkam w Żarowie z mamą i starszym bratem Adrianem.
W tym samym mieście mieszka również moja babcia i dziadek, którzy poświęcają nam wiele czasu.
Lubię bawić się lalkami, słuchać bajek i jeździć na rowerku.
Właśnie dowiedziałam się , że jestem bardzo chora: mam ostrą białaczkę limfoblastyczną.
To trudne i bardzo groźne słowa.
Trafiłam do szpitala we Wrocławiu, gdzie poddawana jestem wielu bardzo bolesnym badaniom i zabiegom oraz intensywnej chemioterapii.
Przyjmuję ogromne ilości leków i kroplówek, które mają mi pomóc pokonać chorobę. Mama i babcia bardzo się o mnie troszczą.
Są przy mnie w dzień i w nocy, ale za pobyt w szpitalu, dojazdy i niektóre leki muszą dużo płacić.
Lekarze mówią, że będę leczona minimum 2 lata.


PROSZĘ O POMOC DLA NATALKI I WPŁATY NA KONTO FUNDACJI,KTÓRA OPIEKUJE SIE DZIECKIEM:
Towarzystwo Przyjaciół Chorych ,, HOSPICJUM" w Żarowie
ul. Armii Krajowej 54
Bank Spółdzielczy w Świdnicy o/Żarów
89-9531-1032- 2001-0003-0052-0001
koniecznie z dopiskiem
;dla Natalii Fedak - córki Magdaleny Burzyńskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz