Obserwatorzy

Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci z siedzibą w Rzeszowie - pomóż nam pomagać chorym Dzieciom

Żyj Uważnie-Ważne Jak Żyjesz !!!

26.05.2012

Dzień Matki

                                                                                   Mamo...
                                          Ty mnie urodziłaś...
                                                Ty mnie wychowałaś..
                                                        Gdy ja płakałam Ty też płakałaś...
                                                             Cieszyłaś się ze mną gdy ja się cieszyłam...
                                                                   Leczyłaś mi rany gdy się skaleczyłam...
                                                   W Dniu Twojego święta Chcę Ci życzyć
                                                         Przede wszystkim Zdrowia, Szczerego
                                                                 Uśmiechu na Twej Kochanej Buzi...
                                                                        Nawet wtedy gdy spotka Cie smutek
                                                                                Bo pamiętaj Mamo, że po każdej burzy
                                                            nowy dzień nadchodzi a wraz z nim...
                                                                  Słońce na Nowo wschodzi...
                                                                            Życzę Ci w sercu Dumy z tego
                                                                                       jakim jesteś człowiekiem Mamo...
                                                                        Ja jestem z Ciebie bardzo dumna...
                                                                                Byś nigdy nie dopuściła do Siebie
                                                                                          Myśli że żyć nie warto...
                                                                                                Spójrz na Nas Swoje dzieci...
                                                                                                       Które Cię Kochają i Potrzebują...
                                                                                Życzę Ci Mamo spełnienia marzeń
                                                                                       Ale nie tych mówionych głośno...
                                                                                           Tylko tych które masz w Sercu ...
                                                                                                        Dla Siebie...

                                                                                             
                                                                                                              Kocham Cię Mamo- Córka:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz