Obserwatorzy

Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci z siedzibą w Rzeszowie - pomóż nam pomagać chorym Dzieciom

Żyj Uważnie-Ważne Jak Żyjesz !!!

30.07.2011

Ewa - Maria czeka na pomoc....

Tekst skopiowany ze stronki Ewuni:

http://www.ewa-pachulska.pl.tl/

Od rehabilitacji w pierwszych latach zależy jakość mojego dalszego życia. Dzięki intensywnym ćwiczeniom robię postępy. Mimo osłabionego napięcia mięśniowego: przekręcam się na boczki, zmieniam pozycję z pleców na brzuszek i odwrotnie, siadam i siedze sama, a nawet próbuje wstawać. Staram się wodzić oczkami za zabawkami, twarzami. Świat bardzo mnie ciekawi Chwytam zabawki w rączki i bawię się nimi. Czasami uda mi się nawet włożyć stópkę do buzi - jestem bardzo wygimnastykowana


Od roku stosuję kosztowną kurację aminokwasami – koszt miesięczny ok. 800 zł.
W maju 2011 r. rozpoczęłam terapie zwaną MIKROPLARYZACJĄ - jest to nowa metoda leczenia mózgu. Zajmuje sie tym 1 neurolog w Polsce - w Fundacji "Promyk Słońca" we Wrocławiu. (1 seria zabiegów to koszt ok. 600 zł).

W 2012 r. planuję DELFINOTERAPIĘ  w Turcji(koszt ok 20 tys terapia, przelot, pobyt) lub na Krymie (2 tyg pobyt)

W kolejnych latach - komórki macierzyste. Koszt takiego przeszczepu to ok 36 000zł - klinika w Niemczech(bez podróży i pobytu). Klinika w Chinach - koszt ok. 100 tys zł.

   Leczenie, wizyty u specjalistów, rehabilitacja to duży wydatek. 

Więc zwracam się z prośbą o pomoc.
Każda, nawet najmniejsza kwota to niezwykle cenna pomoc dla mnie.
Wielu z Was już bardzo pomogło - DZIĘKUJĘ WRAZ Z RODZICAMI


               Wpłaty prosimy kierować na konto:

                       Fundacja
Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
                  41 1240 1037 1111 0010 1321 9362
Wpłaty zagraniczne
kod SWIFT (BIC): PKOPPLPW

86 1240 1037 1787 0010 1740 2700 
(darowizny w dolarach amerykańskich USD)

31 1240 1037 1978 0010 1651 3186 
(darowizny w euro)

tytułem: darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Pachulska Ewa Maria nr 10133


Wszystkim bardzo dziękuję za pomoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz