Obserwatorzy

Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci z siedzibą w Rzeszowie - pomóż nam pomagać chorym Dzieciom

Żyj Uważnie-Ważne Jak Żyjesz !!!

1.08.2012

Nikodem

Witam wszystkich!

Mam na imię Nikodem i niedawno skończyłem 18 lat. Jestem uczniem XIV LO w Poznaniu.
Moją pasją jest muzyka i sport!
Potrzebuję Waszej pomocy!

W lipcu zdiagnozowano u mnie bardzo ciężką aplazję szpiku.
Obecnie przebywam w Szpitalu Klinicznym im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach i czekam na dawcę oraz przeszczep szpiku
Liczę na Waszą pomoc i na to, że wśród Was jest ktoś kto może mi pomóc.
Pomóżcie mi i wielu innym chorym znaleźć genetycznego bliźniaka.
Zostańcie dawcami szpiku ponieważ Wasza kropla krwi może komuś uratować życie.
Nikodem

http://www.facebook.com/events/480729381955227/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz